محل انتشار نظرات من

در این وبلاگ از من نظراتی را می‌بینید که شاید نوشتنشان برای من یادآوری مطالبی باشد که دوست داشتم با خیلی‌ها به اشتراک بگذارم و در صورت امکان نظرات آن‌ها را هم در این باره بدانم

محل انتشار نظرات من

در این وبلاگ از من نظراتی را می‌بینید که شاید نوشتنشان برای من یادآوری مطالبی باشد که دوست داشتم با خیلی‌ها به اشتراک بگذارم و در صورت امکان نظرات آن‌ها را هم در این باره بدانم

منبع نویسی در وبلاگ من

سلام به همه دوستان و عزیزانی که متن‌های وبلاگ من را می‌خوانند. :)


تمامی آنچه در این وبلاگ یا هر جای دیگر از من می‌خوانید حاصل تمام آن چیزی است که به ذهن من می‌رسد که طبیعتاً متأثر از آموزش‌هایی است که دیده‌ام و کتاب‌ها و مطالبی که خوانده‌ام و بحث‌هایی که با افراد داشتم و فیلم‌هایی که دیده‌ام و خلاصه تمام چیزهایی که وارد ذهنم کردم و ادراکی من از این ورودی‌های ذهنی داشته‌ام.


به عنوان کسی که از سال ۱۳۸۵ در زمینه توسعه فردی و بهبود زندگی مطالعه می‌کنم و آموزش می‌بینم و به این موضوعات فکر می‌کنم احتمال خیلی زیادی دارد مطلبی که امروز دارم می‌نویسم متأثر از تمامی آنچه که تا کنون خوانده‌ام و آموختم از هر استاد و هر منبعی باشد و شاید بتوانید به من حق بدهید که در هنگام نگارش یک متن تمامی منابع آن را به‌خاطر نداشته باشم.


آنچه در این وبلاگ و هرجای دیگر از من می‌خوانید صرفاً تا لحظه انتشار آن نظر، معتبر است و ممکن است با توجه به اطلاعات جدیدی که بدست می‌آورم نظرم بعد از انتشار یک متن نسبت به آن موضوع عوض شود و این خود می‌تواند یک گاه‌شماری از اندیشه‌های من هم باشد که شما هم ببینید و با تاریخ انتشار هر مطلب بدانید که من در هر نقطه‌ای از زمان چه ادراکی درباره چه موضوعاتی داشته‌ام و بنابراین من این نوشته‌ها را بر اساس اطلاعات جدید ویرایش نمی‌کنم مگر در شرایط خاص که حتما در متن اصلی ذکر می‌کنم.


و در نهایت تمام آنچه از من در پایین نوشته‌ها به عنوان منبع می‌بینید منابعی است که هنگام نوشتن دقیقاً نامشان را به یاد دارم و می‌توانم به ایشان ارجاع بدهم. نکته‌ی دیگری که درباره‌ی این منابع نیاز به تأکید می‌دانم این است که ترتیب این منابع هیچ ربطی به ترتیب استفاده در متن یا به ترتیب اهمیت آن‌ها ندارد و صرفاً به این دلیل به این ترتیب مرتب شده است که با این ترتیب به یاد من آمده است.


از تمام اساتید و بزرگوارانی که احساس می‌کنند متن نگاشته شده توسط من از اندیشه‌های ایشان منبعث شده ولی سواد یا حافظه من به ارجاع به ایشان کفاف نداده صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.


در این وبلاگ هرچه از من می‌خوانید مطالبی بوده که احساس می‌کردم خیلی خوب می‌شد اگر خودم زودتر با این مباحث آشنا می‌شدم و برای خودم جالب بوده یا احساس می‌کنم یک انسان عاشق روانشناسی مثل خودم ممکن است به این مطالب هم علاقه‌مند باشد.

با امید پایندگی و پیروزی تمامی اساتید و نویسندگانی که به من آموختند و کمک کردند که انسانی باشم که امروز هستم.


دوستدار شما

شهریار ناصح


روزگارتان خوش

ارتباطاتتان شاد